Součást životního stylu
Lidé najednou poslouchali hudbu v autobusech, při joggingu a mnozí potají i ve školních lavicích. Do té doby nevídaná věc!
Sony sice značku Walkman nikdy tak docela nezahodila, ovšem využívala ji spíše pro marketingové účely. Doba těch pravých walkmanů už je dávno pryč a dnes se mnohem více skloňují jiná jména, ze všech nejvíce pak iPod. Tomu se japonský elektronický gigant rozhodl vystavit stopku a vysílá zpět do boje Walkman v plné parádě.
Modely z takzvané „X-series“ si chtějí přivlastnit post nejopevovovanějšího přenosného hudebního zařízení. To zákonitě znamená jít hlavou proti Apple a jeho široké nabídce iPodů.
Ale kdo jiný než Sony by to měl dokázat?
Nové přehrávače mají rozhodně co nabídnout a především technologicky se staví na vrchol pyramidy. Potěší třípalcový OLED dotykový displej s opravdu ostrým obrazem. A co teprve speciální „feature“ digitálně odstraňující zvuk na pozadí – 98 % šumů a ruchů, které vás při poslechu dosud otravovaly, s X-series už neuslyšíte.
Apple, třes se!
Po kontrastní stránce vynikající displej má ještě jednu výhodu – výraznou úsporu energie. Při přehrávání videí vydrží o padesát procent delší čas než iPod Touch.
Oproti největšímu rivalovi navíc nabízí další nepopiratelnou přednost – nerezignuje na klasické FM rádio. Recenze nového Walkmanu jsou zatím velice pozitivní. Sony evidentně nic nepodcenilo, bylo si vědomo síly konkurence a možná ji dokonce překonalo.
Potvrzení či vyvrácení této teze je však věcí následujících měsíců a let. Walkman každopádně nastartoval ke světlým zítřkům a s iPodem se popere v souboji gigantů. Zároveň jde o důkaz, že firma, co přenosnou hudbu vymyslela, stále má co nabídnout.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 309