Výrobce tímto podle vlastních slov vytvořil zcela novou kategorii vozidel, ale český vrchní ví své. Koncept je ovšem navržen v ultimátním stylu. Zavěšení kol ve stylu formulových vozů, nízké těžiště, agresivní design, jako by ho měl na svědomí Kutil Tim. Plně nastavitelné tlumiče nesoucí legendární jméno Penske spolu s nízkoprofilovými pneumatikami umožňují TriRodu jet rychleji, zastavit dřív a řezat zatáčky ještě ostřeji.
Objem ničím nenahradíš
Pro ty z vás, kteří nejsou v amerických mírách jako doma, napíšeme, že podle metrického systému jde o objem 1966 ccm. Tento mastodont dokáže s patřičně charakteristickou kulisou poslat na zadní kolo prostřednictvím 6ti stupňové převodovky až 120 koní.
Pokud u motoru vládne konzervatismus, rám si vše vynahrazuje. Hlavní rám konstrukce 2-1 z profilů o průměru 3“ je zároveň zásobárnou motorového oleje, který se tak lépe chladí a díky termodynamickým zákonům i cirkuluje. I sedlo je tak trošku jinde než jsou motorkáři zvyklí, pouhých 50 cm nad zemí.
Povrchovým panelům vévodí dnes módní karbon. A tak váha ukáže pouhých 340 kg suché váhy. Na něco s rozvorem 193 cm s dvoulitrovým motorem je to slušné číslo co říkáte. Takže se nemůžeme zbavit dojmu, že nejčastěji se budete dívat , ale opravdu jen krátce, na zadní Pirelli P Zero Nero o šířce 325 mm.
Video
Co si o tom myslíte vy?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 56