Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: Shutterstock

Mise Škoda: Dobudeme východní trhy

Tuzemská automobilka představila koncept Mission L, s nímž se kromě Evropy pokusí dobýt také trhy na Dálném východě.

Na autosalonu ve Franfurtu nad Mohanem představila s velkou pompou mladoboleslavská Škoda nový koncept nazvaný Mission L. Od předchozího konceptu odhaleného v Ženevě dostal nový vůz konkrétnější rysy a podle vyjádření výrobce se v této podobě, až na několik drobných detailů, také dostane do prodeje.

magazin.cz

Něco mezi
Mission L je jen o něco málo menší než současný model Octavie a tím pádem se velikostně zařadí právě mezi Octavii a levnou Fabii. S velikostí zhruba čtyři a půl metru je srovnatelný s do loňska vyráběnou Octavií Tour. Co má ale potencionální kupce hlavně zaujmout je obrovský zavazadlový prostor s objemem přes 500 litrů, což je pro podobný liftback dost solidní číslo.

magazin.cz

Sériově vyráběný vůz má kromě kufru zaujmout rovněž nevšedním designem s ostře řezanými rysi a hlavně cenou, která by se v základu měla udržet pod hranicí tří set tisíc korun. Pochopitelně oproti nablýskanému konceptu ubude luxusních detailů, avšak zatím není jasné kterých.

magazin.cz

Na Mission L mohli návštěvníci obdivovat třeba panoramatickou střechu s tmavě zbarveným sklem, ergonomická sedadla nebo volant ve dvoubarevném bílo-béžovém provedení. Na zevnějšku mohou zaujmout takové detaily, jako je přední logo umístěné nad chromovým chladičem přímo na bílé kapotě, vystouplé blatníky ukrývající osmnáctipalcová kola či zadní světla do tvaru C.

magazin.cz

Na Dálný východ
Konečná verze nového vozu se do prodeje dostane až v průběhu roku 2012 a to jak na evropském, tak i ruském a čínském trhu. Nicméně už do konce letošního roku by se speciálně upravená verze do podoby sedanu měla začít prodávat v Indii, kde automobilka vidí velký potenciál koupěchtivých zákazníků. Podle spekulací by se nová škodovka měla jmenovat Felicia, Popular nebo Rapid a startem její sériové výroby začne taktéž český pokus o dobývání východních trhů.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 4