Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: ShutterStock.com

Staňte se králem sjezdovek!

Speciální lyžařské brýle zobrazují na displeji aktuální informace o jízdě na svahu i elektronické zprávy z mobilu.

S nadcházejícím zimním obdobím se už řada vášnivých lyžařů a snowboardistů těší na první sníh, aby mohla vyrazit na svoje oblíben svahy. Letos si vedle vypulírovaných dřevíček a fešáckého oblečení můžete na sjezdovku vzít i skvělou technologickou vychytávku. Jsou jí speciální lyžařské brýle, které nejenom že vypadají skvěle, ale navíc se v jejich průzoru zobrazují různé užitečné informace.

magazin.cz

 

Luxusní brýle

Za brýle Airwave, pocházející z dílny známé značky Oakley, sice zaplatíte kolem patnácti tisíc korun, nicméně s nimi budete patřit mezi opravdové krále sjezdovek. Jakmile si je nasadíte, budete si připadat tak trochu jako v kokpitu závodního vozu. Displej v pravém dolním rohu ihned zobrazí základní údaje o vaší jízdě, jako je aktuální rychlost, nadmořská výška, přesná lokace i vzdálenost, jakou jste zatím na svazích urazili.

magazin.cz

 

Brýle se kromě toho umí spojit iPhonem a telefony či tablety s operačním systémem Android a budou fungovat jako handsfree sada, takže můžete telefonovat v poklidu i za jízdy. Na displeji se dokonce zobrazují také aktuální SMS zprávy nebo emaily a pomocí zabudovaných sluchátek si lze přehrávat z telefonu hudbu.

K listování mezi skladbami a dalšímu ovládání jsou určena tlačítka na speciálním náramkovém ovladači, který dokážete obsluhovat i v rukavicích. V balení Airwave rovněž získáte speciální aplikaci, která pomáhá lyžařům v orientaci na sjezdovkách šesti stovek horských středisek a umožňuje sledovat pozice kamarádů či členů rodiny na sjezdovce.

magazin.cz

 

Technologický pokrok

„Airwave představuje sílu a možnosti nových technologií,“ shrnuje Colin Baden, výkonný šéf Oakley. „Jako organizace se aplikací technologie do brýlí, třeba i slunečních, zabýváme skoro patnáct let, ale teprve současná technologie nám dovolila takové brýle sestrojit. Všechno dění vnímáme svýma očima a čím blíže můžeme očím technologii přiblížit, tím rychleji si zákazníci zvyknou na nové platformy.“

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 1