Specifická výroba
Byla založena v roce 1991 Juanem Hurtadem Gonzálesem. Společnost sídlí v Santa Fe, poblíž Granady. Je také specifická tím, že její auta se v uvozovkách pyšní retro designem. U nás opravdu toto auto potkáte jen stěží, ovšem na prodej tu jsou. Konkrétně by se mělo jednat o dva kusy. Je to vlastně svým způsobem rarita, protože automobilky prodávají po světě miliony aut. Ovšem Hurtan ne - u nás pouze dva typy. Jedním z nich by mělo být Albaycín 2P. Toho představili už v roce 2004 a je to malý roadster.
Jako základ posloužil Renault Clio
Roadster stojí na podvozku Renaultu Clio a k tomu se využívá i francouzského motoru. Jedná se o válec o objemu 1,4 litru o výkonu 72 kW, což znamená 98 koní. Ten je spojen s manuální převodovkou o pěti stupních. Karoserie je z laminátu. Tím pádem toto vozítko neváží ani tunu. To je dobré hlavně z hlediska dynamiky, která by nemusela být vůbec zlá. Ovšem je třeba počítat s pohonem předních kol, jak je to u Clia běžné. Tento kus stojí u nás téměř půl milionu korun.
Clio posloužilo i pro druhý u nás prodávaný typ Hurtanu - Grand Albaycin Sport. Ten má dvoulitrový čtyřválec o výkonu 147 kW - 200 koní. K tomu ještě manuální převodovku o šesti stupních. Prodává se za 749 000 Kč. U obou modelů naleznou zákazníci uvnitř hodně dřeva a kůže.
Velántur Cars
Pro výše jmenovanou společnost z Francie navrhl Hurtan retro design. V podstatě se jedná o karoserie retro kupé. Půjde o první naplno poháněné elektrickou energii vozidlo, vyrobené přímo ve Španělsku. Uvidíme, jestli a jak se to bude prodávat.
Zdroj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hurtan
Historie automobily Hurtan
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!