Pokud sledujete dění v módním světě, pak vám jistě nabízený model neunikl. Přece jenom mluvíme o unikátu, který snad nemá obdoby. Na první pohled vám možná přišlo, že si luxusní značka dělá legraci, ale opravdu to byl holý fakt. Silonky, které byly roztrhané po celé své délce, se prodávaly za necelých čtyři a půl tisíce korun a kupodivu i je si někdo koupil. Webové stránky společnosti brzy po spuštění prodeje hlásily vyprodáno.
Gucci je známý pro své módní výstřelky
Když se do nabídky celosvětového giganta zařadily silonky, které v jejich stavu většinou automaticky vyhazujeme, vzbudilo to logicky velký rozruch, a to hlavně na sociálních sítích. Lidé tuto absurdnost probírali i v řadě internetových diskuzí. Je však pravdou, že se nejedná o jedinou výstřednost, za kterou značka stojí. Dalo by se říct, že začíná být svými módními výstřelky proslulá.
Pokud bychom měli zapátrat v minulosti, našli bychom celou řadu dalších módních výstřelků společnosti. Dříve se nabízely třeba špinavé tenisky nebo lacláče, které byly určeny do bláta. A tím by náš seznam rozhodně nekončil.
Provokace nebo zájem společnosti?
Nabízí se nyní otázka, jestli za výstředními kousky, kterými vzbudí značka vlnu protichůdných názorů, stojí čistá provokace, nebo jenom jistý zájem. Podle samotné značky Gucci je však cílem setřít jakési hranice mezi minulostí a přítomností. Jednotlivé výstřednosti mají být prý pohledem na kultovní tkaninu. Mají být reinterpretací nejrůznějších designů a technik praní. Právě to má ony zmiňované hranice mazat. U zákazníků však značka v těchto případech nachází spíše kritiku než pochopení.
Roztrhané silonky jako módní výstřelek luxusní módní značky. Vyprodány byly takřka ihned
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!