Toto neustálé omílání okolností její smrti a života už některým začíná vadit. V Austrálii se rozhodli dát svůj názor najevo hodně kontroverzním způsobem, který zvedl ze židlí nejrůznější moralisty. Ale copak neustálý zájem a šťourání se v každém aspektu života nešťastné princezny ukazuje nějakou úctu k její osobě? To ale, zdá se, nikomu nevadí. Co se tedy děje?
Obchodníci ze Sydney Peter Legras a Adam Hunt přišli před týdnem na trh s netradičními tričky. Je na nich vyobrazena právě princezna Diany, nad ním je nápis ´She´s dead´ a pod ním ´So get over it.´ Co je tak špatného na nápisu, který lidi vyzývá k tomu, aby se konečně přenesli přes Dianinu smrt a dali jí i její rodině konečně pokoj?
Koho to uráží?
Kritici hned přišli s nařčením z hrubosti a oplzlosti. Možnou příčinou odporu je zvolený způsob reklamy. Do trička totiž obchodníci digitálně oblékli královnu Alžbětu a prince Philipa.
S ostrou kritikou reklamy přispěchal professor David Flint: “Je velmi hloupé porušovat společenské normy jen kvůli zvyšování prodeje. Není správné být hrubý na lidi, kteří se nemohou bránit.”
Firma, která 14 různých designů trička prodává od 20 do 50 liber (cca 620 - 1150 Kč), na svých stránkách zveřejnila prohlášení, co si o podobných lidech myslí: “Pokud někoho uráží design našich výrobků, pokorně poukazujeme na to, že by měl svým spravedlivým rozhořčením plýtvat na cokoli jiného, co se právě děje…”
Ale kritici holt chtějí mít vždy poslední slovo. Proto tvrdí, že obsah triček hovoří sám za sebe: “Jsou nechutná, mizerná, omezená a pitomá. Pokud chtějí lidé ukázat, že jsou nechutní, mizerní, omezení a pitomí, pak ať si to tričko nosí.” Obrázek o celé záležitosti nechť si každý učiní sám...
Co myslíte vy? Není čas nechat už ji v klidu spát? Nebo je to opravdu nechutné, omezené, pitomé a bůhvíco ještě?
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 375