Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: sessionmagazine.com

Cvok: Nechal si na obličej vytetovat brýle!

Všichni toho chlapíka znají z videa, v němž jsou mu na obličej vytetovány brýle. Šlo o skutečnost, nebo o podvod?

Tetovačka na přání...
Říká si Matthew a v současnosti patří mezi největší cvoky na internetu. Proč? Protože si na obličej nechal vytetovat brýle. Ovšem ne ledajaké, ale své oblíbené – značku Ray-Ban.

„Kámo, jsi si jistej, že to chceš?“ podivoval se tatér nad přáním svého zákazníka. Matthew přikývl, a tím si zpečetil i svůj osud.

magazin.cz


Ve dvou se to lépe táhne

Na několik hodin na koženkovém „tetovacím stole“ Matthew jen tak nezapomene. Tatér mu na obličej nejdříve namaloval obrysy brýlí, které pak vzápětí obkroužil tetovací jehlou. Tedy, alespoň to tak vypadalo.

Zajímavé však bylo, že i když šlo o bolestivou záležitost, Matthew ani nehlesnul. Pomohla v těžkých chvílích přítomnost jeho přítelkyně?

Suvenýr na stáří
Když se video z této tetovací show objevilo na netu, vzbudilo vlnu ohlasů. Hodně lidí se podivovalo, proč si Matthew nechal vytetovat brýle, které mu na obličeji „budou sloužit“ celá další desetiletí. Nebude potetovaný blonďák ve stáří svého kroku litovat? Jenže pak se objevily další skutečnosti...

magazin.cz

Dobrá reklama
Výrobce kultovních brýlí Ray-Ban založil produkční společnost Never Hide Films, která vytvořila několik propagačních videí, v nichž hlavní roli hrají brýle této značky.

Jedno z nich například zachycuje chameleona, který mění barvu podle různých obrouček. Bylo i „tetování“ reklamním tahem? Nejednalo se pouze o divadlo?



Hra na pravdu?

Kdo ví... Divák, který si pečlivě prohlédne video z tetovacího salonu, si zajisté všimne menšího krvácení, jež se objevilo při tetování černých obrouček. Jde o realitu nebo o podvod? Na dotaz, zda se jednalo o skutečné tetování, se prý mluvčí značky Ray-Ban odmítl vyjádřit.

Každopádně – ať už předstírané, nebo skutečné video o chlapíkovi, který si na obličej nechal vytetovat své oblíbené okuláry, si získalo spoustu diváků. A to je přece pro výrobce slunečních brýlí skvělá reklama!

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 48