Věčně telefonující zákazníci totiž naštvali místní personál a ten uvalil na mobilní telefonování embargo. Dle majitele restaurace Harry Walkera tito závislí telefonisté vytvářeli v jeho podniku antisociální atmosféru.
Pokud jste někdy zkusili se přes telefon s někým v nabité hospodě domluvit sami víte, jak musíte do mikrofonu křičet. Vzniklé prostředí nepodporuje chuť k pití, což Harrymu zřejmě vadí nejvíce.
A tak začal personál telefonisty na dobu hovoru vykazovat mimo lokál. Teď už si dle slov hospodského nebudete při obědě připadat jako někde na nádraží či v jedoucím vlaku.
Nové pravidlo se kupodivu dočkalo příznivé odezvy u všech zákazníků. A umožnilo naplnit tvrzení z webových stránek podniku o tom, že se jedná o přátelskou hospůdku s uvolněnou atmosférou. Pro neznalé je nové pravidlo zobrazeno hned u vstupních dveří a pro jistotu i v jídelním lístku.
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 142